Cikkek archívuma

Egyéni morzsák az út során… / Retkes Gergely

2013.05.07 10:00
Kedden Ungváron voltunk ami nagyon szép hely volt számomra, Európa leghosszabb hársfa során sétáltunk végig. Megnéztük a belvárost, a zeneiskolát, Csajkovszkij emlékművet aztán a görög- katolikus dómot, és a várat. Ezután elsétáltunk a vártól a skanzenbe. Fúvósok felvonulása...

Egyéni morzsák az út során… / Zsédely Gellért

2013.05.07 09:00
Ungváron voltunk, ahol megnéztük a várat, skanzent, és a várost is. Délután értünk vissza a szállásra, ezután mindenki sietett gyakorolni, ugyanis este koncertet tartottunk a Beregszászi Zeneiskolában. A koncert után a Tanárnőnk elengedett minket szabad programra. Számomra ez a nap volt a...

Egyéni morzsák az út során… / Székely Ákos

2013.05.07 08:30
Reggel 5-kor keltünk  a Gergővel, mert indultunk a zenesuliba befújni. Utána visszamentünk reggelizni és indultunk Ungvárra, ami nagyon tetszett nekem. Visszaérkezéskor adtunk egy felejthetetlen koncertet a beregszásziaknak. A közös műsorunk sikerült a legjobban, de azért a kvintett előadását...

Egyéni morzsák az út során… / Szabó Dani

A várból átslattyogtunk a skanzenba…, ahol megnéztük a jellegzetes kárpátaljai házakat, háztartásokat.   Kárpátaljai lakóház – régen Néhányan a skanzenban

Egyéni morzsák az út során… / Holl László

2013.05.07 08:00
Kedden koncertet adtunk a beregszásziaknak… hát elég viccesre sikerült. Kezdésnél a színpadon lévő zongorát be kellett tolni egy kis helyiségbe, ahova alig fért be és persze, hogy én voltam hátul;  ezért nem fértem ki, a többiek pedig otthagytak. Elkezdődött a koncert, az igazgató úr beszédet...

Egyéni morzsák az út során… / Kutyifa Gergő

2013.05.06 20:00
Hétfőn hosszú utazás után a beregszászi zeneiskolások csoportja fogadott minket. Ettől a pillanattól fogva ők is velünk tartottak útjaink során. Egy református szakkollégiumban szállásoltak el minket, ami fel volt újítva és nagyon kényelmes volt. Beköltözés után egy másik épületben már ebéddel...

Egyéni morzsák az út során… / Kovács Renáta

2013.05.06 19:00
Attól a pillanattól kezdve, ahogy megtudtam, hogy hová kirándulunk, hihetetlenül vártam már a májust! Mondhatni, hogy az osztály számlálta, hogy mennyi van még hátra a nagy útig! Kárpátalja felé…

Egyéni morzsák az út során… / Zsédely Gellért

2013.05.06 18:00
Amikor odaértünk, már vártak minket a kárpátaljaiak, akiket már ismertünk…..este beszélgettünk, hogy mi történt azóta, mióta nem találkoztunk velük… A megérkezés, viszontlátás….

Egyéni morzsák az út során… / Retkes Gergely

2013.05.06 16:00
Hétfő délután értünk Beregszászba, ahol lepakoltunk a szálláson. Utána megebédeltünk, ami kimondottan finom volt. Délután benéztünk a környező falukba, majd este Beregszászt fedeztük fel az osztály pár tagjával. Első utunk a legközelebbi bolt volt, majd egy pizzázóba is bementünk.

Egyéni morzsák az út során… / Kovács Renáta

2013.05.06 15:00
A beregszásziakkal együtt felültünk a buszra, majd az irányt Nagyszőlős felé vettük. Amikor megérkeztünk egy emlékművet néztünk meg, aminek a történetét nagyon érdekesen mesélte el a Tanárnő.